martedì 31 agosto 2010

Compere mattutine

Questa mattina ho fatto un salto da Impronte d'Autore e chi lo conosce, sa benissimo che c'è del materiale MERAVIGLIOSO!!!
Dato che avevo voglia di creare ho deciso che era l'ora di affrontare la spesa dell'embosser...... la migliore spesa fatta fino ad ora.
Mi sono comprata la polverina trasparente e dei timbri colorati per vedere qual'era l'effetto e devo dire che sono rimasta senza parole dalla meraviglia.
Perciò mi sono messa immediatamente all'opera.
Ancora un attimo di pazienza e appena finisco di sistemare le fotografie le pubblico subito... nel frattempo vi faccio vedere le foto dei miei acquisti mattutini.
Attrezzi vari:

Timbri per gli sposi... ma quanto saranno carini così stilizzati?



3 commenti:

  1. Hello there! This is my first visit to your blog!

    We are a collection of volunteers and starting a new initiative in
    a community in the same niche. Your blog provided us valuable information to work on.
    You have done a wonderful job!

    Here is my blog ... site
    Also see my website :: help

    RispondiElimina
  2. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems
    as though you relied on the video to make your point. You obviously know what
    youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to
    your site when you could be giving us something informative
    to read?

    Feel free to surf to my web-site tree stump

    RispondiElimina
  3. Hi there! This post could not be written any better!
    Reading this post reminds me of my good old room mate!
    He always kept talking about this. I will forward this page to him.

    Pretty sure he will have a good read. Thanks
    for sharing!

    My web page - techventures.org

    RispondiElimina

Grazie per aver visitato il mio mondo.
Elena.